zondag 19 december 2010

Naaien

Voor mijn verjaardag kreeg ik eindelijk een (lang gewilde) naaimachine. En dit is m dan!



Om de machine te leren kennen was mijn eerste project dan ook heel simpel: hoezen voor mijn schaatsen. Toch niet slecht gelukt eigenlijk...


Inmiddels ben ik al een heel stuk verder en ben ik bijna klaar met een rokje. De foto daarvan moet nog even wachten, maar toen gisteravond mijn garen op was, heb ik nog even snel een olifantje in elkaar gezet. Echt mooi vind ik m nog niet, maar het begin is er, en dit kan ik best verder ontwikkelen tot een mooier patroon. De ogen missen ook nog, maar ik had geen knopen meer in huis! Op zoek dus naar een bak met knopen... Iemand?

1 opmerking:

  1. Jeeeeeetje Lidewij!! Wat heb je weer veel mooie nieuwe dingetjes gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen