maandag 22 augustus 2011

iPad hoesje

Toen mijn vriend in april jarig was, kreeg hij een tegoedbon van me voor een hoes voor zijn ipad. Die vervoerde hij steeds in een goedkoop neopreen laptophoesje wat er dan dubbel omheen zat. Ik had een aantal foto's van etsy gehaald en hij moest zelf maar een leuke foto uitzoeken.

Dat deed hij en toen begon de zoektocht naar een mooi stuk vilt. Ik had ergens goedkoop een stuk vandaan weten te halen, maar echt mooi was dat niet. En echt vilt is vreselijk duur!

Uiteindelijk vonden we bij de stoffenwinkel een stuk dat niet te duur was en er toch best goed uit zag. Ik ging aan de slag, vriendlief bemoeide zich er vreselijk mee (wat ik heeeeeel irritant vond natuurlijk) en uiteindelijk was hij wel tevreden met het resultaat en ik nog niet helemaal.
En ik kwam er op het einde achter dat ik alwéér mijn vreselijk leuke labeltje was vergeten mee te stikken. Ofwel: ik moet er nog een gaan maken, maar dan een naar volle tevredenheid en mét label!

Dit is m:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten