dinsdag 27 maart 2012

Wikkeldoek voor in de maxi cosi

Nadat ik een heleboel opdrachten had gemaakt (die hier nog niet opstaan omdat ze nog niet allemaal bij de eigenaar zijn), was het tijd om eens iets voor mezelf te maken. Nou ja, voor mezelf... Voor ons kindje natuurlijk!

Het kostte even wat moeite om achter het patroon te komen, maar toen ik het eindelijk had kon ik aan de slag. Het stofje had ik even daarvoor al gekocht en daar was ik meteen verliefd op. En dit is het resultaat!



En met babypop erin:





En dan had ik nog een paar opdrachten voor naamslingers. Ook weer erg leuk geworden!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Lidewij,

    Wat een schattige kaboutertjes! Ik vroeg mij af hoeveel het kost om 5 kaboutertjes te maken. En hoe lang het lint dan is. Kan je via deze weg contact met mij opnemen of kan ik je mailen?

    Mvg, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjolein,

      Ik hoop dat je deze reactie ziet (volgens mij krijg je daar geen melding van), maar je kan me mailen op info@lidewij.me

      Groetjes!

      Verwijderen