zaterdag 27 oktober 2012

Jumpsuitje

Voor mijn verjaardag kreeg ik een lockmachine. Wat een prachtig apparaat! En een jumpsuitje zit zo in elkaar. Ik maakte eerst een simpel proefje, van een stofje wat ik nog had liggen en een oud tshirt als boordstof. Maar aangezien ik al een jurkje van die stof heb, hadden we toch een jurkjes-associatie met het pakje. Best zielig... ;)
Daarna begon ik aan een wat ingewikkelder pakje. Leek me erg leuk, met een capuchon en knopen. Het was een flinke klus, en er zitten best wel wat dingetjes in die niet helemaal goed gelukt zijn. Maar het staat m wel goed!
(En ja... papa was net terug van het hardlopen, vandaar de blote benen op de achtergrond)
(Van zo'n mannetje kan je toch foto's blijven maken... Wat een rijkdom is dat toch! *zwijmel* )

4 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Zowel jullie kindje als het pakje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lidewij,
    Ik heb van de lapswap een super mooi stofjemet de bussen gekregen, ik ben er erg blij mee, bedankt!
    En zo kom ik ook op jouw blog, erg leuk en wat een heerlijk mannetje heb je, inderdaad een rijkdom.
    Groetjes ikkeismooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey lidewij,

    ook ik ben via de lapswap van kris op jou blog terecht gekomen. ik heb een heel leuk geboorte lapje voor een jongen gehad van jou hartstikke bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo, ik heb je lapje ontvangen via Kris.
    ik ga het gebruiken om een verjaardags slinger te maken voor mn kleindochters. 3 van de 4 lapjes komen in aanmerking dus het gaat mooi worden!
    gr Lida Min

    BeantwoordenVerwijderen