zaterdag 23 juli 2011

Giveaway! van Essie

Regelmatig surf ik een beetje rond op internet, op zoek naar leuke, creatieve blogs. Meestal word ik er lichtelijk depressief van, want al die leuke blogs zien er een stuk leuker/frisser/mooier uit dan die van mij. Ik neem me dan altijd voor om zelf ook wat meer mijn blog te pimpen, mooiere foto's te maken en er toch iets leukers van te maken. Maarja, drukdrukdruk en het schiet er altijd bij in.

Maar nu kwam ik, via iemand die ik op twitter volg, uit bij Essie's handcraft cuteness. Wederom zo'n frisse en vrolijke shop. Mooie kop bovenaan:

Ze organiseert een vreselijk leuke giveaway, waar ik natuurlijk graag aan mee doe. Mijn eerste.

Maar eerst surfte ik nog eens rond over haar blog, en ik kwam dit tegen:


Wauw! Zij heeft gewoon gemaakt wat ik al tijden roep dat ik wil maken. En wat er steeds bij in schiet. Echt zo ontzettend gaaf!
En zo heeft ze nog veel meer gemaakt waar ik jaloers op ben. Grote cupcake plushies bijvoorbeeld.
*zucht* Ik moet toch echt maar weer achter de naaimachine gaan zitten.

Maar eerst... Moet mijn jurkje nog af. En dan de beer die ik nog voor mijn vader zou maken. En dan nog een knuffel. En er komen weer wat baby's aan, die ook nog leuke dingetjes moeten krijgen.
Mijn leventje is veel te druk!

Maar goed, ik meld me dus voor het eerst aan voor een giveaway. Bij essie dus!
Hierzo: http://essieshandcraftcuteness.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten