maandag 18 juli 2011

Vlaggenlijn

Het is alweer een tijdje terug, maar ik heb weer een erg geslaagde vlaggenlijn gemaakt. De ouders waren er erg blij mee, en de slinger hangt inmiddels in de babykamer. Ik hou wel van de vlaggenlijnen, want ze zijn niet heel lastig om te maken, en ze zijn ieder jaar op de verjaardag van het kindje te gebruiken!





Let ook op het labeltje aan een van de vlaggen. Deze heb ik sinds kort en ik ben er erg blij mee! :)
De domeinnaam www.lidewij.me is inmiddels ook geregistreerd, maar ik moet nog even uitzoeken hoe het allemaal zit met regelgeving, maar daarna gaat mijn webwinkeltje er komen!

Inmiddels ben ik erg druk met het opstarten van mijn eigen bedrijf, dus daarom iets minder tijd voor de naaimachine. Hoewel... Ik heb een enorm spandoek gemaakt voor mijn bedrijf, die erg goed is gelukt. Alleen nog geen foto's.
En vanmiddag heb ik de eerste helft van mijn blinde rits ingezet, voor mijn nieuwe jurkje. Het was even wennen met het nieuwe voetje, maar het lukt prima! Ben benieuwd wanneer ik m af kan maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten