zondag 3 juli 2011

Haakwerkjes! :)

Het haken loopt weer lekker, en tijdens een weekendje zeilen was ik lekker aan de slag. Het moest een autootje worden, maar heel eerlijk gezegd... Op het plaatje was ie leuker! Toch is het wel een heel leuk ding geworden, maar een auto??? Nou ja... Kijk en oordeel zelf!




Mijn moeder kwam laatst aan met de boekjes van Christel Krukkert. Echt allerschattigste amigurumis, en dus moest ik er echt een maken. Het werd Ollie, een schildpadje. Voor de verandering haakte ik eens met katoen. Niet echt een succes. Als linkshandige 'draaien' de draden uit elkaar, wat het haken niet echt makkelijker maakt. Maar toch... Het resultaat is wel heel leuk geworden! Er zouden nog wat vlakjes op het schildje moeten komen, maar eigenlijk is ie zo ook wel leuk.


Inmiddels zit ik weer achter de naaimachine. Het wordt dit keer een zomerjurkje. Een erg leuk en druk stofje. En hopelijk als ie af is een fotosessie zodat mijn eerste jurkje ook eens op mijn blog kan! ;)

1 opmerking: